Diskuse

Půjdu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nemohu tam jít, protože jsem Hmotný! Máme s tím letité zkušenosti. Po okupaci 1968 vyrazili krnovští zdravotníci demonstrovat. STB si instalovala kameru u Hotelu Slezský dům, (nenápadně z okna). Snímala řadu z boku a to moji matku zachránilo! Byla postavy drobné, zcela zastíněna na záběru tělem ,dobrosrdečné - korpuletní Vrchní sestry Cibulcové! Hmotná zdravotnice byla tak svými rejdy odhalena a místa následně zbavena! Dnes je to zase o STB. Je v čele, a nespí - sní! Vyřešil jsem to po svém - Na účet jsem vyslal 2.500 Kč z vlastních prostředků. Přidal jsem se tak k temným imperialistickým silám, k těm, kteří nenapravitelně rozrušují onen - Klid na prác! Jak říkám, jsem hmotný - Ochotný. Tak se tedy zúčastňuji - Jsem s vámi - Tak co na to říkáš, moje mami ... ? Už je to tu zas - V čele Bureš - Zase otravuje nás [>-]

9 0
možnosti
Foto

Ke cti některým buržujům slouží, že také podpořili finančně bolševiky. Jaké to jít v jejich šlépějích?

1 0
možnosti
PZ

Moc pěkně napsáno. Takže 23.6. R^

5 0
možnosti
AN

Tak třeba já tam nepůjdu. Pro pořádek.

3 0
možnosti
Foto

Je nás víc, milá blogerko. Teď je třeba jít na Letnou. R^V

7 0
možnosti
Foto

Lze vládě gratulovat, když pouhé řeči ministrů dokáží vytáhnout občany na demonstraci proti nim. Že by měli až takovou moc nad lidmi? Už Lenin označil parlament za žvanírnu.

1 4
možnosti
Foto

A rozehnal ho. Takže jdete směle v Leninových šlépějích. Jste revolucionáři.

1 2
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik