Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Mám ráda jen teplo:-) neměla bych odvahu jet na sever, ale ráda si to přečtu a fotky sice studí ale povedly se R^.

0 0
možnosti
Foto

Já mám ráda všechno, kde jsou fajn lidi! Všechny ostatní zkušenosti jsou bonus, ale je fakt, že kdo nesnáší zimu, pro toho severní Norsko moc není.:-)

1 0
možnosti
JD

J43i71r50i 32D12v17o50r19a36k

20. 4. 2019 12:05

Mila Zuzano. Krasne popsane zazitky a samozrejme i fotky. U maloktereho Blogu se tak bavim R^ dik. J+J

0 0
možnosti
Foto

R^Norsko je nádherné-nejvíc mě ale dostaly Lofoty a Vesterály-krásný blog, karma

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Je tam neskutečně!

0 0
možnosti

Jako milovnici příjemného tepla vás mám za hrdiny:-) Ale věřím, že ty scenérie a pohledy z kopců, byly úchvatné. A ti pstruzi taky...tu můžu:-))

Díky moc, paní Palečková, a hezké velikonoce!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Šípková, Vám též!

1 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik