Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^jako vždy karma a jako vášnivá zahradnice jsem si dnes navíc doslova smlsla na popisu všech těch stromů a rostlin, tolik druhů ovoce-to zní opravdu lákavěR^

0 0
možnosti
Foto

A to jsem si nevzpomněla na všechno, je tam toho mnohem víc. Bohužel mi nějak nejdou uveřejnit všechny fotografie, prý jsou moc velké. A moc děkuji.

0 0
možnosti
RP

R^ Moc hezké fotky od moře, takové dovolenkove:-). To je úžasné co na ty plantáží vše pěstují. Mě teď zrovna vykvetl jeden květ strelicie a jsem na něj patřičně hrdá. Dá to tady trpělivost ...už kolikrát jsem ji v cizině viděla růst jako plevel a jen záviděla.

0 0
možnosti
Foto

Tam v těch podmínkách se nádherné květy doslova válejí po zemi. A veškeré plody jsou veliké a vynikající. Pláže jsou nádherné a prázdné.

1 0
možnosti

Byla jsem tam! S Vámi! Vtažena do děje:-))) Uff...ještě, že nebyli ti hadí!

Nabídka ovoce...a moje oblíbené strelície...to musí být super!

Díky moc, paní Palečková!:-)

0 0
možnosti
Foto

Na strelície byl krásný pohled, ale zrovna tahle fotka nešla uveřejnit. Rostly v podstatě uprostřed křoví. ovoce je tam neskutečné! Děkuji, paní Šípková

1 0
možnosti
Foto

Gratulace, paní presidentko česko-gabonského svazu přátelství. Věřím, že strom má už aspoň metr. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pravda, tak jsem se na stará kolena konečně dočkala nějaké funkce! Taky doufám, že se o ni tantan Felix, ale spíš Daouda starají!

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik