Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Na oplátku nabízím toto, je to sice jenom z Německa, ale na tom nesejde a myslím, že to stojí za to:

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=563688

0 0
možnosti
Foto

Přečetla, opravdu dobré. Máte, pravdu, tak blízko a dost rozdílností. Nejhorší je, že člověk často ani netuší, že je jaksi vedle. Ale pokud lidé chtějí, domluví se vždycky.

0 0
možnosti

J69i77r35i 83D23v59o42r21a46k

11. 1. 2019 11:48

Opet krasne pocteni R^ R^

0 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji, vždy mě potěšíš!

0 0
možnosti

Děkuji, přeji pěkný den.

0 0
možnosti

Včera jsem si všimla zprávy, že byl v Gabonu pokus vojáků o převrat.

Hned jsem si na Vás vzpomněla, jestli se to nijak nedotklo Vaší rodiny.

A napadlo mě, že třeba bude další blog.

Splnilo se mi to. Opět úžasné čtení.

Někdy člověka napadne, že se věci dějí, jak mají být. A kdo by se lépe hodil k té gabonské rodině, a vzal ji tak samozřejmě za svoji než Vy?

To je prostě úžasné!

Díky, díky, díky!

3 0
možnosti
Foto

Paní Šípková, děkuji, jste vždy velice milá. Rodina je v pořádku, ale prožili jsme den strachu, protože jsme neměli žádné spojení. Teprve v těchto momentech si člověk uvědomí, jak je to daleko. Protože já jsem se tam hned cítila jako u svých a oni mě vzali se stejnou samozřejmostí, jako já je.

1 0
možnosti

Opět zábavě napsanéR^ Na té fotce s kohoutem jste opravdu vyděšená:-)..

1 0
možnosti
Foto

Ten první odstavec docela sedí na náš parlament - myslím to opakování jedné věty "napříč politickým spektrem". Jinak mě dostal kohout Lojza....;-DR^

0 0
možnosti
Foto

To mě nenapadlo s tím parlamentem, ale máte naprostou pravdu. Někdy si na Lojzu vzpomenu, jak se asi má...

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik