Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Tak to bych chtěl naopak zažít! Ono vlastně cesta je cíl. To, jak popisujete s tím mikrobusem, takto přesně jezdíme každý rok po Albánii(té se to podobá nejvíc) a vlastně po celé Evropě:)

0 0
možnosti

Vážená paní Palečková, děkuji za Vaše krásné reportáže a fotky. Ráda je čtu, je v nich pohoda a hodně tolerance. Do Nového roku přeji Vám i Vaší rodině pohodu a hodně lásky.

0 0
možnosti
Foto

Paní Zelenská, děkuji Vám, moc mě těší Váš zájem a i já Vám přeji vše dobré do roku 2019, lásku, zdraví a pohodu v rodině i jinde.

0 0
možnosti

Paní Palečková, ty Vaše blogy jsou tak moc autentické, že mám pocit, jako bych tam byla taky.

Fakt si to moc užívám.

A využiji toho k tomu, že Vám chci popřát vše dobré v novém roce 2019, a ještě mnoho hezkých a zajímavých chvil s celou Vaší rodinou.

0 0
možnosti
Foto

Paní Šípková, mockrát děkuji, mám velkou radost, že se Vám blogy o Gabonu líbí. Já Vám i celé Vaší rodině také přeji v tomto roce jen to nejlepší, hodně dobrých blogů a míň rozčilování s politiky, pokud to půjde.

0 0
možnosti

R^Opět se mě Vaše vyprávění odvíjelo před očima jako film. Láhev čehokoliv při krizovych situacích je oporou;-)

1 0
možnosti
Foto

Hustý.....asi bych volil toho pána z plakátu, který slibuje akceleraci transformace...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik