Diskuse

Gabon 1

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P23e25t55r 15K43r91á81l

1. 12. 2018 1:38

Když jsem v prosinci 2015 vystoupil v Libreville z letadla, myslel jsem, že je to nějaký fór. Ve Vídni mínus 10 a v gabonu 29. Neskutečné vlhko a teplo. Všudypřítomná korupce, obrovská bída a lesk hotelů.

Jiný kraj jiný mrav. Doklady vždy u sebe, jinak velké potíže. Na druhou stranu se to dá řešit vloženou bankovkou v cestovním pase a kontrola je u konce. Armáda na každém rohu s pravomocemi většími, než policie. Kolony taxíků bez emisní kontroly zamořují horký vzduch zastaví na mávnutí a cena se domluví během cesty. Ale doma je doma jinak tedy zlatá Evropa...

0 0
možnosti
Foto

no vidíte, já v Istanbulu byla a hned několikrát ale zase ne v Gabonu-doufám že se tam někdy také podívám-karma a poděkování za poutavé vyprávění;-)R^

0 0
možnosti

Nedalo mi to a Port Gentil jsem si vygooglovala. Je to nádherné a hodně zajímavé město, také bych se tam ráda podívala. (Dnes ráno tam bylo příjemných 25 stupňů Celsia.)

Budu se těšit na další pokračování.

2 0
možnosti
Foto

Port Gentil je nesmírně zajímavé a moře prostě úchvatné. Když tam bylo 25, tak to asi ráno pršelo, teď je tam malé období dešťů. Snad se mi podaří převést nějaké fotky pod článek, technický génius zrovna nejsem.

0 0
možnosti

Bledá závist! Tam jsem vždycky chtěl, už od dětství. Nevím ani proč, ale je to tak!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Vážně? Tak to je zajímavé, já se musím přiznat, že jsem se o Gabonu dozvěděla až v souvislosti s dívkou našeho nejstaršího syna. Rozhodně to stojí za to se tam podívat. Je to ovšem trochu z ruky...

0 0
možnosti

Díky moc za hezké vyprávění z tak zajímavé cesty!:-)

Těším se na pokračování, tedy na další zážitky.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, a určitě, zážitků hlavně s rodinkou mám tedy dost!

1 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik