Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J45i27r66i 85D87v75o74r92a33k

24. 7. 2018 16:10

Naprosty souhlas R^R^!!

0 0
možnosti
PB

P59e93t60r 22B73u17r82i31a81n

13. 7. 2018 14:20

Hezké, karma.

0 0
možnosti
JH

Pěkný rozbor. V poslední době se mi zdá, že největším zastáncům demokracie demokratické principy vadí. Nakonec, ať pán Babiš se svou vládou ukáže co umí.

Už na to má jen něco přes čtyři roky. Pokud mu to půjde jako ve firmě máme se na co těšit. Ale bohužel máme zkušenosti z některých předchozích vlád, o tom co se nechá za čtyři roky zkazit...

0 1
možnosti
PB

P13e89t24r 81B58u43r90i84a56n

13. 7. 2018 14:21

Dovolím si jen podotknout, že i Babiš je předchozí vláda, takže nemusíme čekat až co udělá, ale zrekapitulovat co už dokázal.

1 0
možnosti
PK

I přes to vše se mi zde žije dobře a mám i možnost srovnávat tam kde jsem žil před tím. Rozkrojte si bublaninku a a výjděte se nadýchat čerstvého vzduchu, pakliže máte pejsana tak s ním...pokud to co zde máme můžeme nazývat demokracii, tak budťe klidná to zatím ještě nekončí ;-D

3 0
možnosti
MH

S článkem naprostý souhlas.

Mám taky zajímavý postřeh.

Včera jsem se odpoledne vracel domů a u nás na sídlišti, před sámoškou byl najednou stolek s velkým nápisem "PETICE", k tomu nějaký znak, pár lidí, z toho jeden nevýrazný "soudruh" v obleku ( prosím neplést s členem KSČM, prostě to byl nějaký straník )... Ten na mne špitnul: "Dobrý den" a víc nic. Všichni si tam něco šeptali a vypadali jak zmoklé slepice. Kromě nápisu PETICE jsem nepochopil co to vlastně chtěli. V té chvíli vypadali tak smutně. Jako by říkali: "Jdeme od válu, co jen budeme dělat, dejte nám aspoň pětikorunku, abychom neumřeli hlady". Fakt to na mne dělalo takový dojem. A omlouvám se, jestli se tím někoho dotknu.

A tak jsem se ani nezastavil a cestou k našemu paneláku nad vším přemýšlel.

Uplynulých 20 let se zde střídala strana za stranou, každá vždy ta "správná", která poplivala vše, co dělali její předchůdci a která vždy vše "napravila". Jak to vypadá, víme všichni a popisuje to i autorka článku. Až nakonec přišel pan Babiš a jeho ANO. To že pan Babiž zvítězil ve volbách, jen dokládá naprostou neschopnost ostatních stran. Voliči se již na to nemohli koukat a dali hlas někomu, kdo je v jejich očích jiný. A najednou všichni tito "neschopní a všeho schopní" kvičí jak "podsvinčata". S vítězem voleb nikdo z těch "správných" nechtěl jít do společné vlády ( pardon, socani do toho šli, protože kam vítr, tam plášť a plné korýtko se vždy hodí ). Tak si pan Babiš pomohl, jak si pomohl. A dnes nám tito "opoziční čuníci" kvičí, jak je vše špatně ? Vždyť mohli být u korýtka taky. Ale vsadili na nesprávnou kartu. Taky jsem nebl nadšený z volby prezidenta, ani výsledků voleb, ale respektuji to, že to byla volba většiny národa. Tedy takového počtu lidí, aby se to stalo. Proto mne děsí, že zde máme strany, které názor lidí na jejich činnost smetl na smetiště dějin a ony, místo aby se zamylsely čím stratily důvěru a co zlepšit pro lidi, podepisují petice svolávají demonstrace ?

2 1
možnosti
MH

Včera mi na FB došel příspěvek ve kterém bylo psáno, že vítězná koalice zastupuje cca 2,1 mil. voličů a opozice zastupuje cca 2,4 mil voličů ... Odvolávali se tam i na stranu pana Okamury a další strany, se kterými stejně nikdo z těch namyšlených "tradičních" stran, nechce nic mít. Takže kdybychm toto číslo o tytto strany oprostili, kolik mil.voličů by "tradiční" strany vlastně zastupovali ?

Napadla mne otázka, kolik milionů lidí prostě k volbám nešlo. A ne z lenosti, ale prostě z toho, že si z toho stáda našich milých, boubelatých politiků prostě nevybralo ? Soudruzí politiici, nechcete se nad tím zamyslet a konečně taky začít dělat něco poctivě pro lidi, abychom Vásm mohli zase volit ? Nebo je nutné aby to zde došlo do situace Slovenska a my lidé bychom zase měli vyjít do ulic a dělat pořádek ? Práci místo Vás, kteří za to berete peníze ?

1 1
možnosti
Foto

Bravo ! Karma ! A každý poslanec celý článek stokrát opsat !

1 0
možnosti
Foto

Madam, téměř bezvýhradně souhlasím s Vaším vnímáním naší reality. Já jsem sice zpravidla, ale ve vší slušnosti, k neblahému volebnímu vítězi našich zbloudilých ovcí bez vlastního názoru mnohem ostřejší, ale Váš učesaný článek se mi líbí.

A propos, pan Jiří Hermánek, známý to oponent čehokoliv, ač se k vlastnímu tématu nijak nevyjádřil (mínus), má z hlediska gramatiky pravdu.

1 0
možnosti
Foto

Pane Šabatko, dovolím si oponovat. Pan Jiří Hermánek NENÍ oponent čehokoliv : zkuste napsat , že V. Havel byl hajzlík a V.V.Putin je spása světa - oponovat nebude !

Ale , zkuste to napsat opačně ?!;-D

4 1
možnosti
Foto

Jste hezky rozhořčená a já Vám to neberu.

Takže jen malá poznámka. Zkratka NATO je nesklonná, takže psát "zasedání NATA v České republice" je podle mě chyba.

Zkratka USA je také nesklonná, ale zde nikdo nenapíše "pracovali jsme na tom s USY".

2 1
možnosti
SN

:-).......Jiří, u některých je to jedno! Hodinky, nebo holínky! Obojí se natahuje!

1 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik