Diskuse

Etika nebo obchod?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DíkyR^ Doplnila jste mi do "mozaiky" další informace. Mám ve Švýcarsku vdanou spolužačku - je tam už dlouho. A říká: nejsem doma tam, ale už ani tady. Tedy moc srdeční Švýcaři nejsou, drží si odstup. Zažila jsem při přejezdu hranice celníka-Švýcara, který by se dal nazvat "ztělesnění arogance". Velmi nepříjemný zážitek. A nedávno jsem viděla cca dvouhodinový dokument, jak se Švýcarsko vypořádává s imigrací - bez rukaviček. To by mohli vyučovat.

Taky mě nedávno napadlo, že studium severokorejského diktátora ve Švýcarsku, se ho nijak nedotklo.

0 0
možnosti
JD

Mila Zuzano. Krasne a hlavne trefene, ze se pod Tvoji zkusenost muzu podepsatR^

0 0
možnosti
MS

Vlastně jste dobře vykreslila ten obecný problém integrace.Pokud vám hostitelské okolí už v začátku dává okatě najevo tu povýšenost,pak je celkem logická reakce,že se host nechce integrovat a kriminalizuje se.Proč taky?Jaký má důvod lézt do zadku lidem,kteří jsou zjevně arogantní?Pak je problém s integrací českých romů,nebo německých a francouzských muslimů.Řešení existuje,ale problém je,že ho nebude akceptovat ani host,ani hostitel.Prostě neházet všechny do jednoho pytle.

0 0
možnosti