Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naši nejvyšší děsí neustále národ v domnění, že ve strachu budou lidé poslušnější. A pak se titíž sejdou na fotbálku pro vyvolené, nadlidé s arogancí sobě vlastní. Už se nebojím. Jen ve mě bublá cosi, co by mě asi dovedlo i pozvednout ruku s něčím tvrdým a pořádně praštit někoho z těch, co nám ničí životy mnohem víc, než ten strašák covid.

1 0
možnosti

G98e45o11r92g82e 60H46o48l30y

18. 2. 2021 21:35

Dnes neni jen tak obycejny covidovy den...deji se i jine veci, napr. US sonda pristava na Marsu:

https://www.youtube.com/watch?v=GIooAx_GkJs

0 0
možnosti

Vím, že je to mimo ..syn už není v Gabonu? Často si vzpomenu při cestopisech odtamtud na Vaše blogy, byly zajímavéR^

1 0
možnosti
Foto

Nene, syn tam nikdy dlouho nežil, teď je celá rodina v Praze. Měli jsme jet na svatbu, ale ta je zatím odložená. Kdoví, kdy se tam dostaneme, jela bych hned, rozhodně jsem ještě neviděla všechno. A děkuji!

2 0
možnosti

I11v92a76n64a 37L15a36n18c52e

18. 2. 2021 15:43

Máte pěknou depku.;-( Maminka ležela na kovidovém v nemocnici, byla nejdříve sama na pokoji. Potom tam byli tři, když byla na kyslíku, protože měla zápal plic. Na kovidovém naštěstí pracuje synova známá, takže jsme ji volali a ona na maminku dohlížela a říkala synovi, že už jí to zastrašování lidí a šíření paniky leze na nervy, protože to víc lidem ubližuje, než nemoc samotná. Lidi se psychicky hroutí, jenom se ta nemoc vysloví, což k uzdravení nepomáhá. Moje maminka, první den, když jí řekli, že to má, tak se se mnou loučila. Prostě z TV věděla, že to je konečná. Nyní je už tři týdny doma a je jí 86 let.

3 0
možnosti
Foto

Tak to gratuluji, já se o sebe ani tak nebojím, ale spíš o tátu. A taky mě samozřejmě štve, jak to tu chodí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik