Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to opravdu smutné. To, jak politici řeší svoje zájmy a boje, místo problémů lidí a společnosti, i to, s jakou nenávistí přistupují mnozí lidé k názorovým oponentům. Velmi názorný případ z USA je popsán v tomto zajímavém článku https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/usa-demokratka-na-trumpove-mitinku.A200214_211304_p_zahranici_wag

S ombudsmanem s vámi částečně souhlasím, ale vidím to tak, že než takové aktivistické pojetí, jak to předvedla paní Šabatová, to už raději toho 81 letého pana Křečka. Když vezmu v úvahu, kde pan Schorm působil a že ho navrhl pan Dienstbier, mám dost obavu, že by byl "Šabatová 2.0" a to fakt už ne.

3 0
možnosti

Nic proti zvolenému, snad jen věk ho bude limitovat a opozici, jen další ukázka její neschopnosti.

1 0
možnosti

Opozice je hodně schopná...lézt většině lidí krkem :-)

1 0
možnosti

Nepatřím mezi " ostatni", kteří musí čekat dalších 6 let. Jsem s volbou spokojen. Vy si paní autorko uvědomte, že Vaše nenávist a blbost chvilkaru byla rozhodujici pro zvoleni pana Krecka. Jsem potěšen, že sněmovna se konečně postavila páté koloně.

5 2
možnosti
Foto

Opravdu se cítíte být práv psát o nenávisti a blbosti? 8-o

1 1
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik