Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě jsem chtěl napsat, že mnohdy v němém úžasu zírám na texty tech mnohých histo(e)rických oportunistů pro něž slova jako čest, hrdost a úcta ..... jsou téměř hanebné až sprosté pojmy. Mohu vnímat, že si bezostyšně přizpůsobují realitu svým představám a ideologii, ale líbit se mi to nemusí a nemůže. Stejně tak respektuji výsledek voleb, ale to neznamená, že se mi musí líbit a že nesmím napsat jediné nesouhlasné slovo. Posílám do .... háje všechny prznitele historie a reality, vysmívám se všem urputným nutičům řešení kvadratury kruhu a mám v hluboké neúctě všechny propagátory prý všeřešící a všempomáhající koblihy. A protože většinově se odmítáme zabývat a poučit chybami v historii, jsme apriori odsouzeni je opakovat. A přesně v tomto období se momentálně nacházíme a ještě nějakou dobu se v tom budeme plácat. To ale neznamená, že se mi to musí líbit a jsem povinen tuto nesmyslnou cestu relativní většiny adorovat.

3 0
možnosti
Foto

Moc dobře napsáno a závěr blogu podepisuji se vším všudy.R^

3 0
možnosti

Moc hezky napsáno.R^ Je to zvláštní. Asi musíme mít pocit, že jsme se k té pomoci rozhodli sami. Pak umí být velmi vysoká a účinná. Ale běda, jak by nás k ní někdo tlačil. To by naše ješitnost neunesla. I když hlavní zlo v tom asi dělají ti politici, jak píšete. Zneužívají přirozených lidských obav, zveličují je, současně se umí tvářit, jak lidské obavy a problémy úžasně chápou a jak je budou před nimi chránit.

1 0
možnosti
Foto

A přitom jde o úplně něco jiného...

0 0
možnosti
Foto

Díky. Poslední dva odstavce jsou kvintesencí. R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, hodně mě to štve

0 0
možnosti
Foto

Berte to pozitivně, jde o snahu jednotlivců být první, snaha o sociální vzestup, snahu o získání co největšího podílu na koláči. Bez těchto ambicí by třeba i ten koláč byl menší.

1 0
možnosti
Foto

Možná, ale ani to nám nezabraňuje někomu pomoci. Už bychom se měli pomalu smířit s tím, že nejsme chudí!

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik