Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dík moc za článek, "lidská" atmosféra Montrealu se mi také zdála skutečně jedinečná..jak správně řekla naše spolunocležnice z hostelu, je to "very liveable city..". Tedy asi až na ty zimy. Ale na ty zase maji svoje Ville souterraine.

0 0
možnosti

Nepochopil jsem pointu.

Zlehčujete utrpení Prvotních národů a vzápětí se dojímáte nad osudy obětí turecké genocidy .. ?

Nebo je rozdíl v tom, když zlo páchá "kulturní" Kanada a nebo Turecko?

1 0
možnosti
Foto

Vážený pane Romančíku!

Velice mě mrzí, že jsem ve Vás vzbudila dojem, že zlehčuji utrpení Prvotních národů. Právě naopak! Při popisu našeho pobytu v Kanadě jsem se snažila být objektivní a právě proto jsem zmínila tuto bezesporu stinnou stránku jejich způsobu života. Nelíbí se mi to a dnes tam nevidím žádné řešení. Sliby, sliby a zase jenom sliby zprava zleva a nic se neděje. Je to smutné a věřte mi, bolelo mě z toho u srdce.

Pointa článku měla spočívat ve srovnání života našich civilizovaných, vyspělých společností, jež jsou ochotny tolerovat zrůdné násilí jen kousek za rohem.

Zřejmě jsem se nevyjádřila dostatečně jasně, za což se omlouvám, ale jinak to neumím.

0 0
možnosti
Foto

Ráda bych si to otevřela. ale nějak mi to nejde, tak snad mi pomůže syn ijťák. ale jestli narážíte na stinné stránky Montrealu, ano, samozřejmě, jsou tam čtvrti, kam neradno chodit, ale to je u takového velkého města celkem pochopitelné. A já mám navíc Montreal ráda.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik