Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To bylo moc poučné čtení. Že by ty společné sprchy zaručovaly (zajišťovaly) další vojenské frekventanty?:-)))

Ovšem ty lukulské hody, to je tedy gurmetský zážitek.

Paní Palečková, opět díky za další pěkné počtení!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, byl to moc pěkný večer, cítili jsme se tam jako mezi svými a přitom jsme tam byli cizinci. Norové jsou fajn.

1 0
možnosti
RE

Sjovegan u Sagfjordu? Myslím, že jsme tam jednou tábořili při návratu z ostrova Senja. To bylo ale kolem + 25 stupňů:)

0 0
možnosti
Foto

Ano, to je možné, ostrov Senja je nedaleko,

0 0
možnosti
JP

S chutí jsem přečetl, postřehy z ledví norských rodin jsou pro mě cennější než nějaké tendenční brožurky. Některé skutečnosti mě šokovaly (vojna povinná pro muže i ženy, společné ubytování i sprchy:-)), a při výčtu chodů hostiny se mi sbíhaly sliny jak psi do psího spřežení. Díky a karma

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, také raději cestuji s přáteli než s cestovními kancelářemi. Je to mnohem zajímavější, milejší a člověk se mnohem víc dozví..

0 0
možnosti
RP

Opět zajímavý blog od Vás R^.

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik