Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je super!!!R^ Přesně tak to je i se mnou. Nelze mě do něčeho hodit rovnou, ale když se mi to zalíbí, nedám s tím pokoj:) Mj v Černošicích - Mokropsech jsem se před časem docela zdržoval. Moje bývalá přítelkyně se syny tam nedávno dostali od souseda štěně huskyho. Říkají mu Arne. Když přijdu, tak mě vždycky málem porazí. Nepochybuji o tom, že by utáhl saně. Na to, aby utáhl mě, by potřeboval hodně kamarádů:))

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, tenhle husky je z Vráže. No, oni jsou ti norští psi celkem hubení, ale síly a energie mají až až!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik