Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Mila Zuzano. Myslel sem, ze ten posledni dil nechas az se vratite z dovolene. Rad jsem si precet cely, uzasny "cestopis" a uzival si nejen Tvoje zazitky. Jste jednou diky, uzil jsem si to. Jirka s Janou a pozdrav i cele rodine R^

0 0
možnosti
RE

S vlhkostí v očích...Čtení jak od Betty McDonaldsR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, taky jsem brečela, ale já se tam opravdu vrátím!

0 0
možnosti

Paní Palečková, moc Vám děkuji za všechny gabonské blogy. Už dlouho mě nic tak neoslovilo. Bylo v nich všechno, co v dnešní době postrádám. Rodinná sounáležitost, ač dvě úplně jiná etnika, i napětí, mnoho zajímavosti o zemi, o níž nic nevíme. A hlavně Vaše vysoká úroveň, která vystupuje z každého blogu.

Věřím, že se příští rok zúčastníte zmiňované svatby!:-))

Ještě jednou...velký dík!

1 0
možnosti
Foto

Paní Šípková, mockrát Vám děkuji za Vaši přízeň i za to, jak jste ten můj výlet do Gabonu sledovala. Věřte, pro mě to byla naprosto zásadní životní zkušenost. Jen se malinko obávám, že ne vždy jsem byla schopna si vysokou úroveň udržet, avšak to nechť posoudí jiní. Na svatbu bychom měli jet již tento srpen, tak doufám, že už budeme víc "v obraze". Děkuji ještě jednou a přeji jen vše dobré.

1 0
možnosti
LB

Škoda, že výlet do Afriky už pro nás končí. Díky za něj. V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a nebojte, v srpnu tam jedeme na svatbu, a to se teprve budou dít věci!

0 0
možnosti
RP

Vše bylo moc zajímavé, jak čtení tak i fotky.R^ Přiblížila jste zemi o které toho víme opravdu málo. A teď když se řekne Gabon, tak si na Vaše blogy vzpomenu a hned budu trochu v obraze.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda, země je to nádherná a škoda, že u nás ji moc lidí nezná. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Díky za celý seriál. Píšete hezky a fotky jsou fajn. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji mockrát, Váš zájem mě těší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik