Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc se mi vaše vyprávění líbíR^

0 0
možnosti

J11i44r53i 94D76v12o44r93a26k

23. 12. 2018 20:03

Co dodat...proste parada. Diky R^

0 0
možnosti

To jsou tak silné zážitky, že na ně nikdy nezapomenete. Úžasné.

Ten trh! To bych chtěla vidět.

A konečně vím, proč jsou domorodci alergičtí na bělochy. Nikdy nadřazenost nepochopím. Je to známka nedostatku inteligence.

Díky, paní Palečková, za zajímavé vyprávění. Mám z toho radost:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Bylo mi za ty Francouze stydno.

0 0
možnosti

Moc hezké, jen škoda,že už se tam v tomto životě nedostanuR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ale třeba ano, já jsem ještě před pár lety o Gabonu moc potuchy neměla.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné čtení, jako všechna předchozí.

Ono povýšenectví "bílých" nad "černými" má výpovědní hodnotu o těch prvních. Třeba na to časem přijdou sami, v čem se mýlí.

Karma.

1 0
možnosti
Foto

Doufejme, bylo to opravdu hloupé chování.

0 0
možnosti

R^Fotky z tržnice se nikdy neokoukaji. Mistni originalita nabízeného zboží má velké kouzlo. A ostrůvek je jako malý ráj.

1 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik