Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No...v mých očích jste hodně odolná a statečná!:-)))

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je milé, ale paní Šípková, já myslím, že když už v nějaké takové situace jste, tak Vám v podstatě nezbývá nic jiného, než se z toho nějak se ctí dostat:-).

0 0
možnosti

Jako pejskař jsem trpěl...

0 0
možnosti
Foto

Já teda hrozně, těch psů je tam opravdu hodně, žijí si svůj život vedle lidí, ale řekla bych, že jejich přirozenost je být přítelem. Ale asi soudím podle těch našich mazlů.

0 0
možnosti
Foto

Karma, jen je mi líto, že jste nevyfotila tem muší - včelí nálet...R^

1 0
možnosti
Foto

Já to zkoušela, ale byly strašně rychlé a vždycky mi z toho vyšla jen zelená šmouha. Ještě se zeptám syna, má lepší aparát, ale zas není tak zuřivý fotograf jako já. To máte s těmi mladými těžký...

0 0
možnosti

Pěkně napsané.R^ Při čtení Vašich některých zážitků si říkám jak jsem ráda, že jsem se narodila u nás.Ale jak se říká ....všude žijí lidé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Něco na tom našem mírném pásu opravdu je, ale víte co? Mně ten Gabon už chybí!;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS