Diskuse

Uvařený mozky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

ČD to je cestování jen pro otrlé lidičky. Taky mám zážitky na celý život, víkendová smršť se dvěma dny volna a jen na západ Čech 4 vagony, no pokud by přistavili další, asi by museli jet dva strojvůdci. Tedy sardinky v plechovce byla pohoda proti našemu putování. Hodinové zpoždění bylo ve vlaku omlouváno dvacetiminutovým a nálada na prodloužený víkend...hrůza co jsem vyslechl. Příště jen autem a je mi jedno co zelený mozky budou kázat....

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že České dráhy mají zřejmě nějaký jiný čas než my ostatní, také mám tu zkušenost.

0 0
možnosti
Foto

příště jeďte taxíkem, paní Semelová to za Vás nevyřeší

1 0
možnosti
Foto

Tak ta nevyřeší vůbec nic.

0 0
možnosti
Foto

To šílený vedro, uvařenej mozek a navrch Semelová...strašlivá kombinace....R^

2 0
možnosti
JJ

J81a31n 56J44í63l29e46k

4. 8. 2018 9:27

Hlavně ta Semelová. Ale České dráhy to je skutečně jen pro otrlé:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik