Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Absolutni souhlas! K tomu vsemu jsou i "nejak lepsi"...R^

0 0
možnosti
Foto

Ekonomové Bedřich Engels a Friedrich Hayek by vám vysvětlili, že bez poptávky po vajíčkách by ty slepice v klecích nikdy ani nespatřily světlo světa.

0 0
možnosti
Foto

No možná by to pro ně bylo lepší...

1 0
možnosti
VM

V89l98a42d68a 49M48u77s20i77l

29. 6. 2018 13:05

Ze se zenam rika slepicve, to je epiteton constans. Po precteni clanku se vsem dodatecne omlouvam...

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem se už o sobě dozvěděla, že jsem slepice, a dneska mi to vůbec nevadí;-)

0 0
možnosti
Foto

Koho by to zajímalo a chtěl pomoci: https://www.slepicevnouzi.cz/

Autorce díkyR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, už jsem o "adopci" slyšela, ovšem u nás by to vzalo poměrně krátký konec...

0 0
možnosti
Foto

o užitečnosti slepic a krav nemám pochybyR^;-D

libusepalkova.blog.idnes.cz/c/468006/slepice-a-krava.html

0 0
možnosti
Foto

Autorko, zrušíte-li velkochovy a vypustíte-li slepice do prostoru, asi jim budé lépe. Jen od vás ta vejce nebude nikdo kupovat, protože budou ukrutně drahá a všichni ti, kteří vám budou tleskat, si půjdou koupit levnější z velkochovu.

3 0
možnosti
Foto

No vidíte, a to já si právě vůbec nemyslím. Nebudou ukrutně drahá, budou dražší, ale též mnohem zdravější.

0 0
možnosti
Foto

Stejně jako nevěřím potravinám s přídomkem BIO, tak nevěřím tomu, že vejce v krabici označené trojkou pochází z humánnějšího chovu. Kdo chce mít jistotu a dopřát slepicím radostnější život, ať si založí vlastní chov. Není to náročné, ale nějaká starost to je. Zároveň zjistí, že vajíčko za dvě kačky nevyrobí, ani kdyby se rozkrájel.

4 1
možnosti
Foto

Tomu opravdu nevěřte, protože právě ta jsou z toho strašného chovu. Kolik vajec tak spotřebujete týdně? Tak si plaťte ty 2 kačky a jezte sajrajt (slepice jsou totiž všežravci, takže pár těch mrtvolek jistě skončí v jejich žaludcích a pak ve vejcích a proti čmelíkům se používají hodně silné jedy a kampak se asi ztratí?). Dobrou chuť přeji!

1 0
možnosti
VE

Ani slepice, ani krávy, ani ovce zcela jistě hloupé nejsou. A mají právo na důstojný život a rovné zastoupení v dozorčích radách velkých firem.

2 0
možnosti
Foto

Kdyby jenom tam! Máme je už i ve vládě a co víc, aby to bylo vyvážené, je doplněna několika voly....

2 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik