Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Já vám rozumím a soucítím s Vámi, že to není vždy jednoduché dopravovat se s dětmi, mám to za sebou, ale s lhostejností, či neochotou jsem se nikdy nesetkala, pravda, mluvím o době, kdy měli lidé k sobě přeci jen trochu blíž ...

0 0
možnosti
Foto

Článek jsem si přečetl a také už reagoval. Takže otázky:

1. To je ta elektronizace na tom tak špatně, že nelze s úřady komunikovat elektronicky? Já mám, jako jednatel, dokonce povinnost elektronického daňového přiznání a když jsem to jednou neudělal, dostal jsem 2.000,- pokuty.

2. Ta historka v tramvaji se opakovala nebo byla výjimečná?

3. To, že někoho překvapí jiná barva pleti ještě nemusí být rasismus.

4. Co takhle taxík? Neřešil by ten problém?

1 0
možnosti
Foto

Nevím jak je na tom elektronizace, nicméně úřednice její přednosti evidentně nebyla schopna využít, přičemž osobní účast byla vždy vyžadována. Ještě že tchyně je jazykově vybavená, jinak by se ti mladí nedoplatili.

Historka v tramvaji se, bohužel, opakovala třikrát, jinak bych o tom ani nepsala.

Ještě jste mi nesdělil, co vám barva pleti mé snachy vysvětlila. Evidentně "vše"...

Taxík nevyřeší problémy státní správy a to, že tady jsou malé děti vnímány jako něco obtížného je bohužel fakt. A to v době, kdy naše země se díky nedostatku mladé generace kvalifikovaných lidí dostává na limity ekonomického růstu!

Jste mistrem v navrhování periferních řešení (viz váš odkaz na taxi), které však neřeší základní problém - lidskou hloupost a intoleranci.

0 1
možnosti
ND

Moc hezký článek, paní Palečková.

Je smutné, že osudy lidí jsou v rukách úřednic a úředníků, z nichž je drtivá většina naštvaná na celý svět.

0 0
možnosti
JR

J18a18n 58R94á11ž

8. 5. 2018 16:03

Smutné je, proč jsou osudy lidí v rukách úředníků a ne ve vlastních!

0 0
možnosti
MK

Paní Palečková:-(tímhle jsme si prošly všechny. Já mám tři děti, byla jsem s nimi deset let na mateřské, mateřská 2500 kč , chlap ve světě, jedna babička 20 km , druhá 40 km, takže vím o čem mluvíte.. A navíc nemám řidičák, takže veškeré návštěvy lékaře, nebo úřadů jsme absolvovali pěšky nebo autobusem. Bylo to náročné období ale moc ráda na něj vzpomínám. Jediné co mě zaráží je, proč se snacha za tu dobu co tady bydlí nenaučila trochu česky, aby si to mohla vyřizovat sama a vy třeba hlídat děti v parku a nevláčet je po úřadech. Přece pokud tady chce žít, tak češtinu bude potřebovat;-(nemyslím to nijak zle, jen že by to bylo jednodušší pro ni i pro Vás;-O

3 0
možnosti
Foto

Ona se snaží, chodí na kurzy, ale má dvě děti, náročnou práci a mimochodem, vyřizovat něco na úřadech nebo vyplňovat lejstra, to opravdu se znalostí základní konverzace nejde. Jsem rodilá Češka a někdy si to musím přečíst třeba třikrát, než mi z toho ptydepe dojde, o co se jedná.

0 1
možnosti

Proč tam nejela snacha sólo a Vy jste zatím nebyla s dětmi někde v parku? Když ke všemu na drobotinu v MHD kdekdo prská, taky to není ono. Že by kvůli kojení?:-)

2 0
možnosti
Foto

Snacha se bohužel na úřadech nedomluví, ani na cizinecké policii vám angličtina natož francouzština není nic platná!

0 0
možnosti
Foto

Vrátila jste mne o čtvrt století zpět. V době vznikajících úřadů sociálního zabezpečení a pozvolného nástupu výpočetní techniky jsem opakovaně urgovala vyplacení porodného a mateřské (už nevím jak se ten měsíční příspěvek jmenoval). Pul roku jsem byla bez koruny, živil nás manžel. Pak jsme zvítězili nad systémem, přišel balík peněz zpětně a hbitě nám oznámili, že v rozhodném období jsme měli tak obrovské příjmy, že v tom budoucím nemáme nárok na nic, ani na přídavky na děti.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je taky pěkný příběh, hlavně aby stát neprodělal!

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik