Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Domáhat se pobytu na JIP, je asi to stejné, jako když jsem převezl maminku do nemocnice na operaci. Chtěl jsem taky setrvat na operačním sále , vyčkat zákroku - dívat se, a v klidu si tam počíst noviny ! Neumožnili mi to, ani kávu mi nedali ! Zatrolené zdravotnicctví a hromští lékaři ! ... :-)

13 0
možnosti
DM

Vidíte, a mě na operační sál primář po dohodě pustil, a konec světa se kvůli tomu nekonal. On je totiž každý případ jiný a vždy se musí posuzovat všechny okolnosti. A zejména se musí lidé umět jako lidé domluvit. To platí pro obě strany.

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik