Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Srovnáváte stav před třiceti lety s dneškem?

0 0
možnosti
JD

J60i13r62i 42D94v69o96r30a69k

14. 6. 2017 14:14

Vite, ono nejde o vybaveni Nemocnice, ale o pristupu personalu. A ten je JINY!

0 0
možnosti
Foto

Všechno je o lidech. Jsou lékaři milí, stejně jako nerudní. Týká se to samozřejmě advokátů, úředníků a třeba řidičů MHD. Jistě - porod dítěte je událostí zcela jedinečnou. Myslím si, že dnes máte na výběr poměrně hodně různých pracovišť, koneckonců zhruba 9 měsíců víte, že budete rodit a máte dost času na výběr porodnice, porodníka atd. Mám rovněž tři děti - u prvního jsem to nepohlídal a málem to skončilo tragédií kvůli jedné gynekoložce v nemocnici, která byla hloupá a současně namyšlená/ před rokem 1989/. Další dva porody jsme pohlídali a vše proběhlo OK. Myslím si, že dnes opravdu není problém se během těhotenství dohodnout se svým gynekologem, že on bude porodník a tak má žena, která má zájem, možnost, aby u ní byl někdo komu důvěřuje a koho zná.

2 0
možnosti
JD

Mila Zuzano. Muzu se pod Tvoje zkusenosti tucne podepsat. Srovnavat Nemocnice v CR a CH se fakt neda. To by bylo ale na cely Blog...R^ Karma!!

0 0
možnosti
Foto

Mám podobné pestré zkušenosti, až na tu Ženevu a souhlasím s Vámi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik