Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J12a40r14a 66R79a24n17k

15. 5. 2017 3:34

U posledniho clanku neni diskuse, chci je napasat, ze jsem jej precetla souhlasimR^R^a u mne ve Victorii B.C. je stale jeste slunicko, tak Vam preji "Happy Mothers Day"

VR^

0 0
možnosti

A to jsme ještě netušili, jaké perly nám ty sdělovací prostředky sdělí hned po prvním máji. Když to člověk vidí (slyší), stěží uvěřit, že za tím stojí elita a ne nějaký jelita.

0 0
možnosti

Jaký je podle Vás rozdíl mezi samoživitelkou a ženou, které se nechá uměle oplodnit bez souhlasu partnera? V případě samoživitelky je určitá zákonná šance, že alimenty dostane, v druhém případě bude žádat stát o sociální podporu. Spíš bychom se měli zamyslet nad tím, že tak degradovala mezi mladými funkce manželství, vzájemná úcta mezi partnery a odpovědnost k rodině a dětem.

1 0
možnosti

Milá autorko, spokojenej chlap neodchází. Na to je příliš línej, nerad si zvyká na nový, ... Sice občas nějaká nová kočička, ale jen tak dlouho, než zjistí, že je v podstatě stejná jako ta, co má doma, že to nestojí za to.

Snažte se aby byl vždy spokojenej, nesnažte se mu vládnout, nedělejte mu scény, a neuteče vám.

3 0
možnosti

Tak to možná vidíte Vy. Někoho ale pálívá dobré bydlo a kdovíco ještě....:-/

0 1
možnosti

Synu, co to tady blábolíš, pravil můj rodič, když jsem se dostavil k jeho kuchyňskému stolci, abych si postěžoval, jak mi život neprávem zase ublížil ... Vezmi, prosím na vědomí - Že cokoliv se ti v životě nepodaří - Je to tvoje vina, tvá produkce - v podstatě tak jsi to chtěl ! Když jsem to slyšel poprvé, tak jsem i urazil nad necitlivostí a hrůznosti sdělení ... Pak jsem se sebral a zařadil do svého reálného života. Žije se s tím těžce, pravda i štěstí je třeba mít ... Nicméně pořád je to člověk, který se rozhoduje, koná ... Na pohlaví pak absolutně nezáleží ... Poté, nejlepším odborářem, politickou stranou - je člověk sám sobě, toho je třeba pak volit ! ... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS