Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P86a66v53e59l 59N71o21v51á52k

17. 4. 2017 22:00

Češi jsou nechutní. V cizině je obejdu velkým obloukem, nebudu si kazit náladu.

1 1
možnosti

To si snad ze mě děláte srandu, ne?!" zařvala jsem, až sebou moje holčička trhla. "Zuzano, kde máš pětikačku, já jí to auto snad objedu!"

Zdroj: http://zuzanapaleckova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=599272

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

Nestěžujte si na své spoluobčany a začněte sama u sebe.

2 1
možnosti

J75i46r13i 27D85v80o39r70a26k

20. 4. 2017 15:05

Ja to ale plne chapu. Nekdy jsou dny, kdy potka clovek mnohem vic neslusnych hlupaku, nez naopak...

0 0
možnosti

Začněte u sebe.

Možná, že se mnozí chovají tak, jak se chovají, když vás uvidí.

5 2
možnosti

Už jen podle těch vašich dvou vět je zřejmé, že jste právě ten z těch "na druhé straně"... nepochopila jsem totiž, proč autorku napadáte.. :-/

1 2
možnosti

Co byste chtěla od některých Čechů?

Jsem snad jeden z posledních, kteří u kasy v supermarketu řeknou "Dobrý den, děkuji, na shledanou."

4 2
možnosti

Zbytečně si, pane Gabryši, fandíte.

Ale když vám to dělá dobře, ...

2 3
možnosti

Připouštím, že letos jsem to měla jednoduché, ratolesti s dětičkami nepřijely, jen tak na skok, takže žádné velké chystání.

Je dobré mít některé věci opatřené zavčas. Já jsem nikde žádné stresy nepozorovala, lidi se chovali úplně normálně. Velikonoce jsme oslavili, aspoň si myslím, vcelku řádně. Po sobotní večerní mši jsme měli ve farním sále tzv. agapé neboli hostinu. Každý něco přinesl, takže ve finále to byla velmi pestrá tabule s chlebíčky, řízečky, jednohubkami, perníčky a dalšími sladkostmi. Pěkně jsme si pojedli, popili a hlavně popovídali. Domů se šlo až po půlnoci:-) Mně je tady u nás opravdu dobře:-)

8 0
možnosti

J94a96n 62P25a84v82e14l

17. 4. 2017 11:18

Velice správně. Místo brečení, jak je tu všechno špatně, je potřeba začít u sebe.

Co se Západu týče, ono není všechno tak růžové jak se zdá. Neustálý úsměv na tváři je sice hezký, ale je to na úkor upřímnosti. Vždy je něco za něco.

5 0
možnosti

Ano... ale jako kompromis je snad lepsi i ten neuprimny, nekonfliktni usmev, nez uprimna, konfliktni negativni energie.

4 2
možnosti

stokrát nic umoří i vola..

3 0
možnosti

Mozna proto, ze v se v te cizine dokazi prenest pres spatne zaparkovane auto a nechteji ho hned obtahovat korunou (jo, as bych mel to nutkani taky). Takze, holt, musime zacit kazdy sam od sebe a doufat, ze se spusti lavina.

4 0
možnosti

omyl ...není to JEN tím autem..je to o množství negativních zážitků.......v této naší kotlině....

5 1
možnosti

Velikonoce podobně jako Vánoce nejsou svátky obžerství, ale duchovními. Není potřeba obíhat obchody a shánět potraviny. Určitá střídmost neznehodnotí prožití svátků.

10 1
možnosti
Foto

Máte pravdu. Ale aby doma "všechno" bylo, musí se to nakoupit. Protože návštěvu je třeba pohostit.

Takže teď po dvanáctvé hodině mi na stole trůní nadívaný bůček, šlehačková roláda, talíř s obarvenými, čokoládovými vajíčky, zajíčky atd., co nestačili koledníci odebrat.

Ale blogerka velikonoční nákup popisuje jako jeden chaos a spěch. To už skoro dnes není potřeba, takřka vše se dá koupit dopředu.

6 1
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik