Diskuse

Koho na Hrad?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a70n 79R20á68ž

3. 4. 2017 11:48

Jen seznam názorů jiných bez jakéhokoliv pokusu o sdělení nějakého svého názoru na kandidaturu pana Drahoše.Rv

1 2
možnosti

A jak jste došel k tomu, že autorka měla povinnost sdělit svůj názor na kandidaturu pana Drahoše ? 8-o Mně docela stačilo, co napsala o jeho konkurentech.

1 0
možnosti
Foto

Jsem jenom zvědavý, kdo dá své číslo občanky na podpisy. Abychom měli ještě vůbec nějakého kandidáta.

0 0
možnosti
Foto

Vy tam můžete dát číslo své stranické legitimace :-/

2 4
možnosti

Jak to dopadne? Vsichni kandidati se v druhem kole spolci proti MZ, tim nase .. nastvou tolik lidi, ze nam tu bude na hrade sedet Zeman dalsi volebni obdobi, pokud ho nesklati nejaka nemoc. Proste umime opakovat stale stejne chyby.

0 0
možnosti
Foto

No a jaké byste věděl lepší řešení? Aby ho podpořili a tím mu zabránili vyhrát ?8-o

0 1
možnosti
Foto

Hezky shrnuto, karma. Mně se včera večer v TV líbilo, když se obou pánů ptali, koho by podpořili ve druhém kole, kdyby nepostoupili. Každý řekl toho druhého, a to je moc dobře.

4 2
možnosti

Jste opravfu tak naivní......... :-)))))

3 1
možnosti
Foto

Ano pro ovce je bača důležitý. Jinak na tom, kdo té lupičské bandě, co si říká stát, velí, vůbec nezáleží.

0 1
možnosti
Foto

Jo, a nemá ani brnění :-D

0 1
možnosti
Foto

Autorka má na pana Horáčka některé velmi správné a přesné postřehy. Ovšem to kádrování prezidentského mluvčího se mi příliš nelíbí.

2 9
možnosti

Že by příbuzný ? :-P

0 0
možnosti
Foto

Tak já na prezidenta nekandiduji, ale po operaci očí jsem též.

Ale nosit falešné brýle To by mě tedy opravdu v životě nenapadlo. Beru si jen zřídka na drobné písmo nebo za volant. Prostě tam kde je skutečně potřebuji a Nikoli jako kosmetický doplněk.

0 5
možnosti
Foto

Příznivci Zemana jsou asi dost zoufalí, když největší chybu pana profesora vidí v tom, že nosí brýle, i když nemusí. :-D:-D:-D. A ty brýle nejsou falešné, jsou pravé, jen nejsou dioptrické.

4 1
možnosti

Jde o to, kolik nás bude, až půjdeme do urny hodit to správné jméno.

0 0
možnosti
Foto

A jaké je to správné jméno pane Šmejkale?

0 1
možnosti
Foto

R^ Jsem ráda, že je nás víc, kdo to takto vidíme.

3 1
možnosti