Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

Docela bych se i vsadil, že při propočtech, kolik tuku, soli a buhvíčeho ještě smí ev. v bufetu prodávané "pochutiny" obsahovat, zase "soudruzi", tentokráte v Čech, udělali někde chybu... Jako u špenátu, kde neposunuli správně desetinnou čárku o jedno místo vlevo, zdá se, tady v propočtech u zvažovaných výrobků k prodeji ji zřejmě ponechali na místě. Protože jen magor může prohlásit, že i minerální voda nevyhovuje, a to zřejmě ani kojenecká...:-(

2 0
možnosti
FS

Popis vaření pro vaše děti v mládí dává jednoznačný výsledek: extrém, který se musí dětem zošklivit. Proč samé jáhly, proč samé zrní a brokolice? Prostě normální, rozumná, vyvážená strava, dobré suroviny. Zásadně ne ošizené potraviny, přesolené zvlášní "taky uzeniny", ne přeslazené nápoje, ale sem tam dobrá čokoláda.....

6 0
možnosti
JN

Poraďte, kde seženu dobrou čokoládu. Všechny obsahují palmový olej, který ucpává cévy.

0 0
možnosti
SN

:-) .......Narodil jsem se na statku, vyrostl jsem na sádle a mléce.(Nepasterizovaném). KUpodivu pořád jsem na světě. Vím, jak se jedlo doma za mého mládí, jak jedli rodiče. KDyby ti výživoví poradci, kterými je republika zaplavená měli pravdu, tak bychom se dožívali běžně sta let. Jenže....někomu je dáno, druhému ne.

Dnes jsem četl, že Kardinál Vlk, který nikdy nevykouřil cigaretu, má rakovinu plic. JE mi ho moc líto. Nedávno v mém okolí umřela maminka, která nikdy nevzala do pusy cigaretu, po porodu čtvrtého dítěte umřela také na rakovinu plic.

A současný ministr zdravotnictví LUdvík, mi bude nařizovat, co smím, nebo nesmím! Přece jsem dospělý člověk, mohu tedy snad rozhodovat o sobě! Ještě budeme vzpomínat na minulé časy!

Rodiče posedlí třeba veganstvím, Vy jste se z toho naštěstí probrala, kteří dodržují pravidla této posedlé sekty si neuvědomují, že vychovávají ze svých dětí potencionální mrzáky, kteří budou ve třiceti bojovat o život ! R^!!R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik