Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma za tu poslední větu. I já to tak cítím, jsem lepší než on, ba co, on nikomu z nás nesahá ani po paty!R^

1 2
možnosti
SS

No kdyz vas syn nevi ca chce - jednou do Kanady, pak zpatky do CR, ted zas do Kanady ... To se nemuzete divit imigracnim uredikum, ze ho hodnoti jak neduveryhodneho ...

0 2
možnosti
JR

J21a87r51a 52R27a12n11k

16. 1. 2017 3:07

Sidney, mam pocit, ze je rezident a pokud autorka bude potrebovat, klidne ho mohu sponzorovat:-)

0 0
možnosti
MB

Skutečného pana Zemana, jsem za svůj život zaregistroval pouze jednou ! Asi měsíc před revolucí 1989 na obrazovce TV. (Nikdo nevěděl co bude dále) ... Neoholený, hlava šikmá - neočesaná , ve vytahaném svetru. Svým barytonem odvážně a naplno do vysílání sdělil - "Komunisté to dělají blbě" ! Pak se mi ale už někde ztratil, prošel metamorfózou do stavu Dinosauříka a dostal pašalík ! Kde, ten bývale dobrý člověk zmizel, nevím . Někdo sděluje, že bývá spatřován v okolí Hradu ! ... :-)

2 1
možnosti
Foto

Máte dobře indoktrinovaného syna. Každý stát z něj musí mít radost.

0 0
možnosti
VC

Prezident má občany!!8-o To slyším za svých 70let poprvé. Až doteď jsem si myslel, že občany má stát a ne prezident. Nu což, ;-D

3 0
možnosti
JR

J45a46r60a 14R65a35n25k

16. 1. 2017 3:09

Tak at je po Vasem, pane Capousku......nektery stat ma strasneho prezidenta, pamatujete na velkohubeho Idy Amina?

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik