Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J41a16r41a 57R56a77n40k

20. 11. 2016 18:38

R^Nesmirne jste mne uklidnila, uz si nemusim pokazde pripadat, ze mne zivot mimo rodnou zemi prilis rozmazlil a jsem zvykla cestovat i s ruksakem nekdy hostel, jindy AirB&B, hostely v Indii nejsou nic moc, ale presto se za Anglicanu prizpusobili a toalety jsou vsude....vlak je trochu horsi, v 1. tride jsem misto splachnuti dostala sprchu a klouzala se po nerezove podlaze ve vietnamkach. Cela Jihovychodni Asie je na cestovani po svem skoro lepsi, nez po Italii;-), ale kdykoliv nekoho dotahnu do Evropy, tak zacneme u nas a pka jedeme Nemecko a Svycarsko. Kanadani jsou fajn, nikdy si nestezuji a o to se pak citim hur.

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik