Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Konečně někdo, kdo o tom napíše věcně,..objektivně a s kreditem toho, že do věci vidí, jak se říká z ulice a běžného pohledu. A ví, že nezbývá než konstatování, a myšlenky na naději a cestu ,,spolu vyjít,, a nevolá do zbraně. Jste potěšením. Mám ve Francii spolužačku a žije s berberem... láska, život , ale je to tak, jak píšete... žijí na menším městě... tak je to lepší.

:-)R^

1 1
možnosti

J43a22r89a 76R13a33n67k

18. 7. 2016 23:17

Dik, je videt, ze jste se i od svych deti naucila videt "vse jinak", ma 95 leta sousedka, ktera se mi pred 3 lety pochlubila, ze ma "mulato" vnouce - je pro mne dukazem, ze se da zvyknout na zmeny, ze je mensi problem se asimilovat, nez branit vsemu novemu. Zijeme v jinem, globalnim svete a diky internetu a mediim se vse dozvidame rychleji.....a divime se, ze tam, kde si myslime, ze se zpravy siri kourem nebo tam tamy, maji nejenom nase znalosti.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik