Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Státní svátek, ve mně zmatek

Zase nevím, kam se vrtnout. Mám své sympatie, jenže vždycky je tam nějaké jenže. Letos to tedy bylo obzvlášť výživné, stanovisko zaujmout je celkem snadné, ale s kým a čím se ztotožnit? 

Takže další dvacátý osmý říjen šťastně za námi. Šťastně, poněvadž přes ten neuvěřitelně trapný začátek jsme se tady ani neporvali, ani nepomlátili. Nicméně, dost otázek zůstává.

Tak například já.  V  letošním dění  jsem se docela ztratila a už opravdu nevím, jestli se vůbec někdy najdu.  Já totiž nevím, kam vlastně patřím.  Podle všeho zřejmě k pražské kavárně. Cožpak o to, v kavárně posedím moc ráda, navíc bych panu Bradymu medaili dala už dávno, dopis čtyř „činitelů“ velké Číně mě taky naštval, panu Ovčáčkovi nevěřím ani nos mezi těmi jeho okuláry a pana prezidenta jsem nevolila a volit nebudu.

Jenže do kavárny zas tak často nechodím, bohužel tolik času nemám. Taky nejsem ani herečka, ani zpěvačka, ani režisérka, ani nic podobného, takže možnost vyjádření na veřejnosti je takřka nulová. A na Staroměstské náměstí jsem nakonec taky nešla, i když jsem to původně v plánu měla.

Dost mě totiž zaskočil fakt, že celý večer má moderovat pan Horáček.  A že vše je v režii jeho agentury.  Prostě mi to připadalo vzhledem k jeho již ohlášené kandidatuře docela nevhodné. Za nevhodný a už trochu směšný považuji počet medailí, které se na pana Bradyho nakonec sesypal. Ještěže je ten pán tak nad věcí, poněvadž to množství kovu zavání už trochu fraškou.

Po frašce mi taktéž voní vystoupení některých politiků, kteří o panu Bradym (navzdory jeho angažovanosti i u nás) do dneška zřejmě nic netušili a nyní jeho pohnutého příběhu mohutně využívají k oživení zašlé slávy. Nu což, každý prostředek je dobrý…

Nicméně je to za námi. Podařilo se nám (pokolikáté už?) připravit světu i sobě samým pěkné divadlo, ale nakonec jsme to jakž takž ustáli. Prezident se zdržel všech bonmotů, medaile rozdány, pan Hůlka tu svou ztratil a zase našel (bohužel), pan Forejt odjel na dovolenou, na náměstí to skončilo elegantně.

No a já se v tom všem snad taky někdy někde najdu.

 

 

 

Autor: Zuzana Palečková | neděle 30.10.2016 15:40 | karma článku: 17,86 | přečteno: 460x
  • Další články autora

Zuzana Palečková

A proč?

Hlídám dva malé vnuky, takže tisíc otázek, začínajících věčným proč, mě za den spolehlivě uondá. Jenže jsem zjistila, že já sama se až nezdravě často ptám taky tak...

4.3.2021 v 18:19 | Karma: 20,13 | Přečteno: 678x | Diskuse| Společnost

Zuzana Palečková

Obyčejný covidový den

Tak jsem se během covidové pandemie zase ochytřila o další termín - adiktologická poradna. Nikdy jsem neuvažovala o využití těchto služeb, ale při shlédnutí posledních zpráv jsem pochopila, že už je možná načase

18.2.2021 v 15:25 | Karma: 19,35 | Přečteno: 689x | Diskuse| Společnost

Zuzana Palečková

Mělo to smysl!

Zachránit se za cenu popření sebe sama anebo umřít v pravdě? Dává to ještě dneska smysl? Ano, dává! Každý národ, který si váží své svobody, si připomíná své mrtvé!

2.7.2020 v 21:37 | Karma: 16,43 | Přečteno: 446x | Diskuse| Společnost

Zuzana Palečková

Balkán? Balkán!

Někdy nad něčím nebo nad někým ohrnujeme nos a vůbec si neuvědomujeme, že to i nám zvoní hrana a že my sami se topíme v tom samém marasmu. Tak bůh s námi se všemi!

25.6.2020 v 22:24 | Karma: 26,52 | Přečteno: 862x | Diskuse| Společnost

Zuzana Palečková

Co by kdyby

Asi nejsem sama, kdo usilovně přemýšlí nad tím, co nás to postihlo a proč. Jestli to náhodou není varování našemu plemeni, že se tu už roztahujeme přespříliš. A jaká bude naše odpověď? Vezmeme rozum do hrsti?

28.5.2020 v 22:07 | Karma: 14,64 | Přečteno: 398x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 159
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Jsem Zuzana Palečková. Jsem dcera, manželka, máma, maman půlky Gabonu, tchýně gabonská, babička Čechogabončete a mám touhu se tak trochu vyjádřit

Seznam rubrik